Cariera

     Comerțul este activitatea tuturor. Politica comercială ne afecteaza pe toti, in fiecare zi, orice am face și oriunde am trăi. Fără comerț, viețile noastre ar fi sever restricționate. Gândiți-vă la ceaiul de dimineață sau cafeaua noastra, a automobilelor pe care le conducem, computerele, noi depindem tot mai mult de un concediu sau de un alt continent.

    Globalizarea aduce tot mai multe țări, bogate și sărace, în economia mondială și supunerea lor la creșterea concurenței. Acest proces schimbă modul în care noi facem comerțul și modul in care ne schimbam activitatile noastre de zi cu zi.

    Dezvoltarea schimburilor comerciale - dacă sunt gestionate corespunzător - este, de asemenea, o oportunitate pentru creșterea economică.

    Cheia pentru economia UE este să fie competitivă și de a stabili un set de reguli convenite la nivel internațional.

    În cadrul negocierilor comerciale internaționale, sunt reprezentate in UE 27 de membri  ai Comisiei Europene.


Comerțul ca și transfer de proprietate 

    Comerțul este transferul de proprietate de bunuri și servicii de la o persoană sau entitate la alta. Comețul este uneori vag numit comerțul unei tranzacții financiare sau barter.

    O rețea care permite schimburile comerciale este numită, piață. 

    Forma originală al comerțului a fost barter, schimbul direct de bunuri și servicii. Mai târziu, o parte din barter s-a transformat în schimb de metale, metale prețioase (lingouri, monede), documente, bani de hârtie. 

    Comercianții moderni, în general, aleg să negociaze printr-un mijloc de schimb, cum ar fi banii. Ca urmare, cumpărarea poate fi separată de vânzare, sau câștig. Invenția de bani (credit, banii de hârtie și de bani non-fizici), mai târziu a simplificat și promovat mult schimburile comerciale. 

    Schimburile comerciale dintre doi comercianți sunt numite comerț bilateral, în timp ce comerțul între mai mult de doi comercianți este numit comerț multilateral. 

    Comerțul există pentru om, datorită specializării și a diviziunii muncii, cei mai mulți concentrându-se pe un aspect mic de producție, sau comercializare pentru alte produse. 

    Comerțul există între regiuni, deoarece diferite zone au un avantaj comparativ în producerea unor mărfuri negociabile, sau pentru că dimensiunea diferitelor regiuni permite beneficiile producției în masă. 

 Ca atare, comerțul la prețuri de piață între zone devine avantajul ambelor locații.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu